Klachten

 

Mocht er iets zijn waardoor je niet tevreden bent, aarzel dan niet om dit te laten weten per telefoon 0032 476 46 11 78 of e-mail info@pavao-de-vidro.be of per post naar Grote Plek 41, 2200 Noorderwijk, zodat ik het nodige kan doen om het recht te zetten of om samen tot een oplossing/overeenkomst te komen.

 

ODR Platform

Het Online Dispute Resolution (ODR) platform is een Europees platform voor online geschillenbeslechting en wordt door de Europese Commissie ter beschikking gesteld om online winkelen veiliger en eerlijker te maken door middel van toegang tot hoogwaardige instrumenten voor geschillenbeslechting.

Als u zich in de EU, Noorwegen, IJsland of Liechtenstein bevindt, kunt u deze gebruiken om de beste oplossing voor uw consumentenprobleem te vinden, om rechtstreeks met een handelaar een oplossing voor uw probleem te bespreken of om een geschillenbeslechtingsinstantie overeen te komen om uw zaak te behandelen.

Het ODR-platform is niet verbonden met een handelaar.

Hier de link naar het ODR platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr


ODR-contactpunt

De ODR-contactpunten zorgen voor ondersteuning bij de beslechting van geschillen die verband houden met via het ODR-platform ingediende klachten. Voor België is dit contactpunt het Europees Centrum voor de Consument (ECC):

Hollandstraat 13

1060 Brussel

+32 2 892 37 12
odr@eccbelgium.be